FAQ – Întrebări și răspunsuri pentru candidați și angajatori

Cum mă înregistrez?

Pentru a te înregistra accesează www.creativejob.ro. În pagina deschisă alege “CONT NOU”. Completează formularul afișat selectând una dintre opțiunile: “Sunt angajator care caută angajați” sau “Sunt un candidat în căutarea unui job”, introdu textul pe care îl vezi apoi dă click pe butonul “Înregistrare”.


Cum mă asigur că primesc locurile de muncă potrivite pe e-mail?

Din contul tău alege opțiunea “Alertă de Joburi”, “Creează una Nouă” și asigură-te că ai completat toate opțiunile “NUME ALERTĂ”, “CUVINTE CHEIE”, “LOCAȚIE JOB”, “DOMENIU JOB”, “TIP JOB”, “FRECVENȚĂ EMAILURI” apoi click pe salvează. Poți seta mai multe alerte de joburi. Vei primi recomandări de locuri de muncă pentru locația ta, domeniul tău sau tipul jobului ales de tine. Îți vom trimite cele mai bune locuri de muncă conform alertelor tale.


Cum aplic cu succes la un loc de muncă?

Pentru a aplica cu succes trebuie să accesezi pagina respectivului loc de munca, apoi click pe butonul “Aplică pentru acest job” buton pe care îl găsești afișat în cadrul fiecărui anunț. În fereastra care se deschide trebuie: să completezi PRENUME, EMAIL, MESAJ, să atașezi CV (preferabil în limba în care este postat anunțul) CV în format .DOC sau .PDF. După ce parcurgi acești pași cu succes vei primi un mesaj și un email care confirmă aplicația ta.


Pot să aplic la un loc de muncă prin email?

Nu. Pentru a-ți maximiza șansele de angajare trebuie să aplici respectând formularul de aplicare prezent în fiecare anunț de angajare.


Cum verific că am aplicat cu succes?

După ce ai aplicat cu success vei primi un mesaj în aceeași pagină cu “Ai aplicat cu succes!”. Vei primi și un email de confirmare.


În ce limbă trebuie să trimit CV-ul?

Este indicat să trimiți un CV actualizat în limba în care este postat anunțul. Recomandat ca CV-ul să conțină o poză recentă cu tine.


Am adaugăt un anunț / job nou și nu a fost aprobat. De ce?

Cu tot respectul față de angajatori, ne rezervăm dreptul de a selecta anunțurile care vor fi postate și cele care nu vor fi postate. Dacă anunțul tău nu a fost aprobat / postat este pentru că anunțul nu se încadrează în profilul site-ului CreativeJob. Site-ul nostru este dedicat exclusiv industriilor creative și dacă anunțul tău nu este prezent pe site înseamnă că nu este considerat creativ. Vei primi un email în legătură cu orice anunț care este respins.


De câte ori pot să folosesc pachetul FREE?

Pachetul FREE poate fi achiziționat o singură dată.


Cum resetez parola contului?

Dă click pe linkul “Intră în cont” din dreapta sus din meniul orizontal. Sub câmpurile cu datele de logare, ai opțiunea: “Ai uitat parola?”. Introdu NUME UTILIZATOR SAU EMAIL cu care ești înregistrat(ă) pe CreativeJob și apasă pe “Resetează Parola”. Verifică apoi e-mailul: vei primi un link pentru resetarea parolei. Click pe respectivul link și apoi introdu parola noua.

Atenție: Linkul este valabil un timp limitat din momentul expedierii.

Parola poate fi resetată și din cont după logare: “Profilul meu” / “Profil companie” apoi “Schimbă parola”.


Cum dezactivez contul CreativeJob?

În cazul în care vrei să dezactivezi contul tău CreativeJob, te rugăm să ne contactezi de pe adresa de e-mail asociată contului CreativeJob la care dorești să renunți. În cazul în care nu mai ai acces la adresa de e-mail asociată contului pe care dorești să îl dezactivezi, trimite-ne numele, orașul, ultima funcție ocupată și numărul de telefon din contul respectiv. Trimite-ne toate detaliile pe e-mail la contact@creativejob.ro


Nu am găsit răspuns la întrebarea mea

Numele tău (câmp obligatoriu)

Email (câmp obligatoriu)

Subiect

Mesajul tău