Digital Marketer 126 views

De ce Erka?

Acest rol de online/digital marketer ți se potrivește dacă apreciezi diversitatea și vrei să lucrezi cu industrii, produse, companii diferite. În fiecare săptămâna avem proiecte noi și procesul de învățare și dezvoltare este continuu.

Dacă îți place viteza și potențialul îți permite, poți avansa foarte repede. În Erka creăm spațiu pentru descoperirea și susținerea talentelor, încurajăm și apreciem entuziasmul și implicarea.

Vei lucra îndeaproape cu Alina Tabușcă. Alina este digital & strategy director Erka și suntem mândri că o avem alături de noi. Alina împărtășește experiența ei și o face cu drag, seriozitate și corectitudine. Transferă și oferă suport la învățare. Este riguroasă și atentă la calitatea tuturor demersurilor și poate crea, dacă îi permiți, consistență valoroasă în dezvoltarea ta. De fapt, Alina ne învață mereu ca nu vom putea fi niciodată mai buni decât ne impunem sau ne așteptăm noi înșine să fim.

Intreaga echipă Erka este formată din oameni faini, cu talente profesionale și extra-profesionale. Avem colegi care recită poezii, cântă jazz, desenează foarte bine, sunt pasionați de istorie și experți în beri artizanale. Maria face fotografii cu bucurie și Ruxandra joacă în filme și cântă 🙂

Erka este o experiență în sine. Dacă ești atent/ă și îți dorești cu adevărat, ai posibilitatea să înveți de la fiecare dintre noi. Și avem încredere că și noi de la tine. In Erka arta dansează cu pragmatismul, curajul cu frumusețea, talentul cu munca.

Ce ne este de folos

  • experiență si interes confirmat în elaborarea și implementarea de strategii de marketing online
  • cunoștințe de Marketing Online: Analytics, PPC (Facebook Ads, AdWords), SEO, A-B Testing, Email Marketing, Content Marketing, Social Media, Copywriting și Web Analytics, Youtube Ads
  • limba engleză la nivel avansat
  • cunoașterea limbii franceze – reprezintă un avantaj
  • entuziasm și responsabilitate, știm că pot merge mână în mână foarte bine
  • spirit de echipă, într-un mediu tânăr și fun
  • experiența cu platforme de afiliere – este un plus

Ce presupune acest rol

  • Planifică activitățile de online marketing în concordanță cu obiectivele echipei și ale agenției.
  • Stabilește și urmărește indicatori (KPI) clari și relevanți pentru fiecare proiect alocat.
  • Crează, implementează și evaluează campaniile în diferite canale de digital marketing: Facebook, AdWords, Yahoo, YouTube, platforme de email marketing, proiecte de SEO și content marketing, marketing prin afiliere.
  • Urmărește în permanență evoluția proiectelor sale în platformele de analiză și raportare (Analytics, Report Garden etc).
  • Propune noi canale sau instrumente pentru creșterea impactului proiectelor în care este implicat.
  • Administrează optimizează activitatea paginilor de SM, astfel încât să îmbunătățească organic relația cu fanii paginii.
  • Analizează în permanența piața pentru a vedea poziționarea brandurilor, evoluția competiției, posibile parteneriate, oportunități noi de dezvoltare și face recomandări în baza informațiilor obținute.
  • Se implică activ și creativ în propunerea și dezvoltarea de noi strategii de promovare.
  • Raportează periodic rezultatele conturilor sau proiectelor administrate.
  • Oferă sprijin și training cu privire la folosirea instrumentelor de promovare.

More Information

  • Acest job a expirat!
Distribuie acest job
Informație Companie
Connect with us
Contact Us
Email Me Jobs Like These
Showing 1–0 of 0 jobs

Cauta Job

Domeniu Job

Locație Job